x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Dámská success story: Od brigády v call centru k ředitelské židli AAA Auto

31.07.2017 / Roman Peterka
Z pozice generální ředitelky šéfuje „áčkům“ už pátým rokem, ve firmě ale působí mnohem déle – začínala tu krátce po maturitě. A ani její první úkol, se kterým sem přišla, nebyl nijak malý: Založit ve firmě call centrum.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma
Její profesní příběh je mimo jiné i ukázkou toho, že člověk by se měl vždycky snažit odvádět svou práci co nejlépe – protože nikdy neví, jakou další příležitost mu může přinést. Svou první velkou příležitost dostala Karolína Topolová (tehdy ještě Procházková) v průběhu studentské brigády – pracovala v call centru Hilton Diamond Clubu, postupně se propracovala na toho, kdo týmu telefonních operátorů velel z pozice programového manažera. A jedním z lidí, kterým se po telefonu snažila nabídnout výhody členství v Hilton Diamond Clubu, byl i zakladatel a donedávna majitel AAA Auto Anthony James Denny.

„Pan Denny byl jedním z klientů Diamond Clubu a ocenil, že jsem mu dokázala po telefonu prodat produkty a služby, které klub poskytoval. V té době zrovna uvažoval o založení telemarketingového centra pro AAA AUTO a hledal někoho, kdo by ho dokázal vybudovat. Tak se rozhodl dát šanci mně, i když jsem v té době neměla v této oblasti takové zkušenosti, a ještě mě musel několik měsíců přemlouvat,“ vzpomíná Karolína Topolová. Dnes má call centrum AAA Auto dvě stovky zaměstnanců a generuje více než polovinu celého byznysu.

Jaké byly vaše začátky v expandující firmě, navíc v oboru, se kterým jste do té doby neměla žádnou zkušenost – obchodu s ojetými auty? Zkušenosti s telemarketingem jste měla z Hilton Diamond Clubu – byla tato praxe přínosná také pro budování call centra pro velký autobazar?


Ráda se učím nové věci a s fungováním call centra jsem zkušenosti měla, i když budování nového pro mě bylo novinkou. Nebála jsem se, přestože šlo o jiný typ obchodu, než na jaký jsem byla doposud zvyklá. Když to hodně...

...
Pokračování článku pouze pro předplatitele.
Staňte se členy klubu MontyRich a získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Zaměstnáváme patnáct tisíc lidí po celém světě, ale nejsme centralizovaná korporace, říká šéf Uberu pro náš region

Robbie Khazzam nejen o konkurenci

Článek

Martin Kasa: Kdo to myslí s loajalitou svých klientů vážně, má věrnostní klub

Článek

Hledali kvalitní maso, nakonec si pořídili vlastní řeznictví

Jak vášeň pro gastronomii přetavit ve fungující byznys

Článek

Franchisingová příležitost: Otevření finanční pobočky

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Ochranné známky: Chráním své podnikání správně?

Podnikatelé stále podceňují význam ochranných známek.

Článek

Plastická chirurgie aneb podnikání se skalpelem

Článek
Další články z rubriky Rozhovory