x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Rozhovor s Martinem Novým, absolventem OBEI – Oxford Business Education Institute

08.03.2017 / Zdravko Krstanov
Studium MBA online je možností, kterou ocení zejména pracující či podnikající lidé. Není totiž nutné kamkoli osobně docházet.

Martine, proč jste se rozhodl studovat MBA online?

V mém případě se jednalo o velice promyšlené rozhodnutí. Ať už jde o HR, nebo například o marketing, nové trendy se objevují velice rychle. Poslední dobou jsem cítil, že mi svět utíká mezi prsty. Máme příliš mnoho informací, ze kterých bývá složité vybrat ty podstatné. Chtěl jsem, aby mi s tím někdo pomohl a já se zlepšil ve svém každodenním fungování. Nemám však čas, abych kamkoli docházel, a proto pro mne bylo online studium jedinou možností.

Studijních programů ovšem existuje celá řáda. Co vás přivedlo zrovna k OBEI?

Doporučil mi jej kamarád, jenž dlouhá léta působí ve velké firmě, která dělá byznys v Česku i v cizině. Měl podobný problém a studium MBA online mu v mnohých aspektech pomohlo. Navíc se díky němu dostal i na vyšší pozici. Dal jsem tedy na osobní doporučení a vyplatilo se.

Co na studiu hodnotíte kladně?

Jednotlivé tématické bloky byly obsahově správně uspořádány a týkaly se vždy kořene věci. Také jsem velmi uvítal možnost volby tématu blokové práce z více témat. Reakce na vyplněný test byla vždy do dvou až čtyř pracovních dnů, což je dokonce dříve než oficiálně uváděný týden. Když jsem udělal nějakou chybu a nemohl se posunout z místa, napsal jsem na konzultační e-mail a ještě ten stejný den mi byla poslána odpověď.

Jak byste popsal největší přínosy studia?

Vedu malou firmu se šesti zaměstnanci, ale znalosti získané studiem opravdu využívám na denní bázi. Zlepšil jsem se ve všech aspektech od marketingu přes finanční řízení až po komunikační schopnosti. Celkově se domnívám, že mé znalosti nyní více reflektují dnešní dobu. Studium MBA online mi otevřelo obzory… a za to jsem nesmírně rád.

Pokud vás možnost studia MBA online zajímá, navštivte www.obei.cz

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Zaměstnáváme patnáct tisíc lidí po celém světě, ale nejsme centralizovaná korporace, říká šéf Uberu pro náš region

Robbie Khazzam nejen o konkurenci

Článek

Martin Kasa: Kdo to myslí s loajalitou svých klientů vážně, má věrnostní klub

Článek

Hledali kvalitní maso, nakonec si pořídili vlastní řeznictví

Jak vášeň pro gastronomii přetavit ve fungující byznys

Článek

Dámská success story: Od brigády v call centru k ředitelské židli AAA Auto

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Franchisingová příležitost: Otevření finanční pobočky

Článek

Ochranné známky: Chráním své podnikání správně?

Podnikatelé stále podceňují význam ochranných známek.

Článek
Další články z rubriky Rozhovory