Jak na elegantní módu s nádechem Itálie? V Monsi znají recept

Aneb gentlemanem v jedenadvacátém století

Martin Kůs je mladý podnikatel, který žije módou. Jeho nová značka Monsi se specializuje na výrobu peněženek z tenčené italské kůže a dovoz ručně šitých hedvábných kravat ze severní Itálie. Jaký je jeho recept na úspěšný módní byznys?

Martine, z jakého důvodu jste se rozhodli založit značku specializující se na výrobu a dovoz pánských doplňků?

Ve světě módního průmyslu se již několik let pohybujeme s naším druhým projektem dámské značky Vuch . Chtěli jsme oslovit i muže a rozhodli jsme se přijít na trh s novou prémiovou značkou přímo pro ně. Jelikož sami máme problém si na dnešním módním trhu vybrat zboží, které by splňovalo naše parametry designu a provedení, rozhodli jsme se na to jít vlastní cestou.

V čem se vaše peněženky odlišují od tradičních výrobců? V čem jste jiní?

Naše peněženky se odlišují v mnoha věcech. Peněženky vyrábíme z tenčené chromové kůže, aby byly co nejužší a nepřekážely v zadní kapse kalhot, nebo nedělaly nevzhlednou bouli na saku. V designu peněženek kombinujeme různé barvy kůže. Nebojíme se experimentovat, a vznikají tak neotřelé a extravagantní kombinace s nezaměnitelným rázem. Peněženku Monsi si tak nespletete s žádnou jinou.

Peněženky jsou ručně šité v české rodinné dílně, která jako jediná splnila naše představy o kvalitě. Velikost a uspořádání přihrádek jsme osobně testovali tak, aby byly praktické, ale zároveň skladné a elegantní. A hlavně takové, aby vás peněženka Monsi potěšila svou funkčností i vzhledem pokaždé, když ji vytáhnete z kapsy.

Snažili jsme se vyladit vše do posledního detailu. Včetně vlastního loga na zipech či podšívce, kterou jsme sami navrhli a nechali ji utkat přímo pro potřeby často používaných míst v peněžence.

Monsi

A co byste nám pověděl o kravatách a motýlcích, které nabízíte?

Pro naše kravaty a motýlky používáme výhradně výběrové italské hedvábí z oblasti Como. Všechno hedvábí pochází pouze od dvou pečlivě vybraných tradičních výrobců, kteří dodávají látky i pro módní ikony jako je Versace nebo Tommy Hilfiger.

Toto bylo naše hlavní kritérium. Když kravata, tak z hedvábí. A když z hedvábí, tak pouze z italského Coma, kde se stále drží tradiční řemeslo a výroba. Mnoho výrobců dnes hedvábí dováží z Číny a následně ho prezentuje jako italské. A tomu jsme se chtěli vyhnout.

Co je pro vaši firmu důležité?

Preciznost výroby, materiály, design a vztah se zákazníkem. Chceme ukázat světu, že pánské doplňky mohou být kvalitní, originální a sebevědomé. Stejně jako muži. Chceme, aby naše doplňky přinášely radost z čisté a praktické krásy. Aby pokaždé připomněly, že stojí za to dělat věci po svém.

Zaměřili jsme se výhradně na módní doplňky, které ostatní výrobci módy často opomíjejí a berou je jenom jako něco do počtu. U nás je to jinak. Doplňkům věnujeme všechnu naši pozornost. Věříme, že perfektní celek se skládá z perfektně dotažených detailů.

K jakým příležitostem jsou určeny doplňky, které vaše firma prodává?

Z naší nabídky si můžete vybrat doplňky jak pro běžné nošení, tak i na svatbu či firemní večírek. Důležité je, abyste se s nimi v každé chvíli cítili sebevědomě a pohodlně. S malou peněženkou Minor můžete vyrazit klidně na pivo s přáteli, hned druhý den s motýlkem z Line Collection na večerní koncert vážné hudby.

Prodáváte italské produkty a v České republice vyrobené produkty, které jsou z italské kůže; znamená to tedy, že vám je osobně blízká Itálie? Proč právě Itálie?

Když se bavíme o prémiové kvalitě a tradici v oblasti módy, tak je Itálie na prvním místě. Například výrobců opravdu kvalitního hedvábí v Evropě již moc nenajdeme. Hlavní oblastí je právě Itálie a také Anglie.

Itálie je nám samozřejmě velice blízká nejez skrze módu, ale i jídlo. Pokaždé když tam jedeme domlouvat nové kolekce nebo řešit výrobu, tak je to velice příjemné.

Monsi

Co plánujete do budoucna?

Už nyní máme plnou hlavu dalších kolekcí a výrobků. Z věcí, které se již aktuálně řeší s dodavateli, mohu zmínit dvě nové kolekce peněženek, pánské šály, rukavice a další drobné doplňky k obleku. Příští rok bychom také chtěli představit první kolekci pánských hodinek. Aby ale splnila všechna naše očekávání, tak to ještě nějakou dobu zabere.

Podobné články

The Property Brothers: dvojčata, co si vydělané miliony dělí napůl
Podnikání

The Property Brothers: dvojčata, co si vydělané miliony dělí napůl

Redakce magazínu MontyRich - 12.10.2018

Pokud byste se ve svém okolí zeptali některého ze sedmiletých dětí, co je momentálně jejich největší zábavou, asi by vám řekly, že si hrají s…

7 fatálních chyb, které mohou likvidovat váš byznys
Podnikání

7 fatálních chyb, které mohou likvidovat váš byznys

Redakce magazínu MontyRich - 11.10.2018

Jedním z klíčů k dosažení velikosti ve světě podnikání je myslet jako vítěz, to ví každý úspěšný podnikatel. Vytvořit ze sebe namotivovaného jedince…

Recenze: Od nuly k jedničce
Podnikání

Recenze: Od nuly k jedničce

Milan Charvát - 11.10.2018

Teď asi zklamu všechny čtenáře lačnící po motivaci a návodu, jak se z absolutního outsidera stát hvězdou ve všem možném. Peter Thiel je úspěšný…

Rozhovor s Michaelem Pupalou – generálním ředitelem Wüstenrotu
Podnikání

Rozhovor s Michaelem Pupalou – generálním ředitelem Wüstenrotu

Redakce magazínu MontyRich - 10.10.2018

Třetí díl našeho seriálu rozhovorů s vrcholnými představiteli největších českých stavebních spořitelen. Tentokrát jsme hovořili s Michaelem Pupalou,…

AFTER SALE jako cesta k vyšším ziskům. Jak na to?
Podnikání

AFTER SALE jako cesta k vyšším ziskům. Jak na to?

Redakce magazínu MontyRich - 04.10.2018

V dnešním náročném světě obchodu a podnikání je dovednost obstát čím dál tím složitější. Chceme-li být úspěšní, musíme být neustále o krok napřed…

Investor Brad Feld pozná během 60 sekund, jestli investovat do projektu. Jak?
Podnikání

Investor Brad Feld pozná během 60 sekund, jestli investovat do projektu. Jak?

Redakce magazínu MontyRich - 03.10.2018

Během šedesáti sekund se může stát mnoho věcí a jedna minuta života stačí, aby jedno rozhodnutí změnilo váš život – osobní, pracovní, zdravotní.…

Newsletter

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.

Červen 2018
+ PDF magazínu MontyRich
jako dárek
Souhlasím se zásadami ochrany osobních údajů
Neodesíláme žádny spam