Jak na elegantní módu s nádechem Itálie? V Monsi znají recept

Aneb gentlemanem v jedenadvacátém století

Martin Kůs je mladý podnikatel, který žije módou. Jeho nová značka Monsi se specializuje na výrobu peněženek z tenčené italské kůže a dovoz ručně šitých hedvábných kravat ze severní Itálie. Jaký je jeho recept na úspěšný módní byznys?

Martine, z jakého důvodu jste se rozhodli založit značku specializující se na výrobu a dovoz pánských doplňků?

Ve světě módního průmyslu se již několik let pohybujeme s naším druhým projektem dámské značky Vuch . Chtěli jsme oslovit i muže a rozhodli jsme se přijít na trh s novou prémiovou značkou přímo pro ně. Jelikož sami máme problém si na dnešním módním trhu vybrat zboží, které by splňovalo naše parametry designu a provedení, rozhodli jsme se na to jít vlastní cestou.

V čem se vaše peněženky odlišují od tradičních výrobců? V čem jste jiní?

Naše peněženky se odlišují v mnoha věcech. Peněženky vyrábíme z tenčené chromové kůže, aby byly co nejužší a nepřekážely v zadní kapse kalhot, nebo nedělaly nevzhlednou bouli na saku. V designu peněženek kombinujeme různé barvy kůže. Nebojíme se experimentovat, a vznikají tak neotřelé a extravagantní kombinace s nezaměnitelným rázem. Peněženku Monsi si tak nespletete s žádnou jinou.

Peněženky jsou ručně šité v české rodinné dílně, která jako jediná splnila naše představy o kvalitě. Velikost a uspořádání přihrádek jsme osobně testovali tak, aby byly praktické, ale zároveň skladné a elegantní. A hlavně takové, aby vás peněženka Monsi potěšila svou funkčností i vzhledem pokaždé, když ji vytáhnete z kapsy.

Snažili jsme se vyladit vše do posledního detailu. Včetně vlastního loga na zipech či podšívce, kterou jsme sami navrhli a nechali ji utkat přímo pro potřeby často používaných míst v peněžence.

Monsi

A co byste nám pověděl o kravatách a motýlcích, které nabízíte?

Pro naše kravaty a motýlky používáme výhradně výběrové italské hedvábí z oblasti Como. Všechno hedvábí pochází pouze od dvou pečlivě vybraných tradičních výrobců, kteří dodávají látky i pro módní ikony jako je Versace nebo Tommy Hilfiger.

Toto bylo naše hlavní kritérium. Když kravata, tak z hedvábí. A když z hedvábí, tak pouze z italského Coma, kde se stále drží tradiční řemeslo a výroba. Mnoho výrobců dnes hedvábí dováží z Číny a následně ho prezentuje jako italské. A tomu jsme se chtěli vyhnout.

Co je pro vaši firmu důležité?

Preciznost výroby, materiály, design a vztah se zákazníkem. Chceme ukázat světu, že pánské doplňky mohou být kvalitní, originální a sebevědomé. Stejně jako muži. Chceme, aby naše doplňky přinášely radost z čisté a praktické krásy. Aby pokaždé připomněly, že stojí za to dělat věci po svém.

Zaměřili jsme se výhradně na módní doplňky, které ostatní výrobci módy často opomíjejí a berou je jenom jako něco do počtu. U nás je to jinak. Doplňkům věnujeme všechnu naši pozornost. Věříme, že perfektní celek se skládá z perfektně dotažených detailů.

K jakým příležitostem jsou určeny doplňky, které vaše firma prodává?

Z naší nabídky si můžete vybrat doplňky jak pro běžné nošení, tak i na svatbu či firemní večírek. Důležité je, abyste se s nimi v každé chvíli cítili sebevědomě a pohodlně. S malou peněženkou Minor můžete vyrazit klidně na pivo s přáteli, hned druhý den s motýlkem z Line Collection na večerní koncert vážné hudby.

Prodáváte italské produkty a v České republice vyrobené produkty, které jsou z italské kůže; znamená to tedy, že vám je osobně blízká Itálie? Proč právě Itálie?

Když se bavíme o prémiové kvalitě a tradici v oblasti módy, tak je Itálie na prvním místě. Například výrobců opravdu kvalitního hedvábí v Evropě již moc nenajdeme. Hlavní oblastí je právě Itálie a také Anglie.

Itálie je nám samozřejmě velice blízká nejez skrze módu, ale i jídlo. Pokaždé když tam jedeme domlouvat nové kolekce nebo řešit výrobu, tak je to velice příjemné.

Monsi

Co plánujete do budoucna?

Už nyní máme plnou hlavu dalších kolekcí a výrobků. Z věcí, které se již aktuálně řeší s dodavateli, mohu zmínit dvě nové kolekce peněženek, pánské šály, rukavice a další drobné doplňky k obleku. Příští rok bychom také chtěli představit první kolekci pánských hodinek. Aby ale splnila všechna naše očekávání, tak to ještě nějakou dobu zabere.

Podobné články

Stresové situace: Jak je zvládat?
Podnikání

Stresové situace: Jak je zvládat?

Roman Peterka - 20.07.2018

Stres. Slovo neoddělitelně spojené s moderní dobou. Konkurence přibývá, nové výzvy a úkoly se valí… není divu, že jsme neustále ve stresu.

5 skvělých otázek, kterými si během přijímacího pohovoru řeknete vysněnou práci
Podnikání

5 skvělých otázek, kterými si během přijímacího pohovoru řeknete vysněnou práci

Patrik Kudláček - 18.07.2018

Pokud jste se nevydali na dráhu podnikání nebo nedisponujete cennými kontakty na ty, kteří ano a jsou úspěšní, nejspíš se nevyhnete přijímacímu…

Jak vychovat malého podnikatele? Návod od Marka Cubana
Podnikání

Jak vychovat malého podnikatele? Návod od Marka Cubana

Milan Charvát - 13.07.2018

Mark Cuban se s majetkem kolem 4 miliard dolarů řadí mezi nejbohatší osobnosti světa. Kromě jeho milovaných Dallas Mavericks, kteří válí v…

Vytvořit miliardovou firmu bez jediného šálku kávy? Sara Blakely to dokázala
Podnikání

Vytvořit miliardovou firmu bez jediného šálku kávy? Sara Blakely to dokázala

Milan Charvát - 12.07.2018

Sara Blakely, sedmačtyřicetiletá zakladatelka módní firmy Spanx je velmi dobře známá nejen všem ženám, které se s i nadbytečnými kily chtějí cítit…

Splnit si sen a otevřít hospodu. Základní tipy, jak na to
Podnikání, Prémium

Splnit si sen a otevřít hospodu. Základní tipy, jak na to

Roman Peterka - 12.07.2018

Hospoda, kavárna nebo bistro. Nebo třeba hit posledních let – minipivovar. Lákalo vás vždycky mít vlastní podnik tohoto typu? Dobře si to rozmyslete.…

Tyto 3 marketingové chyby mohou potopit váš byznys. Jak se jim vyhnout?
Podnikání

Tyto 3 marketingové chyby mohou potopit váš byznys. Jak se jim vyhnout?

Milan Charvát - 12.07.2018

Čtení tohoto článku vám nezabere více než tři minuty. Ale může vám zachránit tisíce. Možná miliony. A třeba i celou firmu.

Newsletter

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.

Červen 2018
+ PDF magazínu MontyRich
jako dárek
Dávám souhlas se zpracováním mé adresy (ochranou osobních údajů)
Neodesíláme žádny spam