x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

10 tipů, jak být zajímavým uživatelem LinkedInu

Stručný návod na zlepšení vašeho profilu

03.10.2017 / Ellen Fischerová
LinkedIn není pouze další sociální sítí, ale mocným nástrojem, jehož služeb využívají mnozí personalisté, startupisté nebo exekutivci. Jedná se o ideální místo, kde můžete narazit na pracovní pozici vašich snů. Samotné založení profilu však zdaleka nestačí...

1) Buďte jedineční

Při vytváření profilu se snažte být sami sebou. Snažte se zamyslet nad tím, v čem právě vy vynikáte, co je vaše silné místo. A nebojte se dát o tom světu vědět. Snažte se, aby vynikla vaše autentičnost a to, v čem jste dost možná lepší, než ostatní uchazeči. Ptejte se – proč by měl někdo přijmout právě vás? Co máte a ostatní ne?

2) Aktualizujte

Nezapomeňte aktualizovat informace. Absolvovali jste školení? Máte nový diplom? Povýšili vás? Ihned vše napište do svého profilu a sdílejte se svým okruhem spojení! Každý se tožiž rád obklopuje lidmi, kteří na sobě pracují.

3) Buďte aktivní ve správnou dobu na správném místě

Když zveřejníte příspěvek o půlnoci, kolik lidí si ho přečte? Když ho zveřejníte v deset ráno, je více pravděpodobné, že si ho váš budoucí šéf všimne? Je třeba se zamyslet nad tím, koho chceme našimi příspěvky oslovit a na základě toho pak přispívat. Být na správném místě ve správný čas je jedním z klíčů k úspěchu. A to platí i ve virtuálním světě.

4) Správně a důsledně popište svou pracovní pozici

Důkladně popište náplň stávající pracovní pozice. Že přesně víte, co máte dělat vy, neznamená, že to ví ten, kdo si zobrazuje váš profil. Proto dbejte na to, aby z vašeho profilu bylo každému zřejmé, za co jste byl doposud zodpovědný.

5) Fotky v akci

Jedna fotografie, na které je vidět vaše práce, má velkou vypovídací hodnotu. Fotka se spokojeným klientem, na firemní akci, v kanceláři. Hlavně se hodně smějte, protože vás vaše práce baví!

6) Video

Natočte video, ve kterém se představíte. Krátký minutový medailonek, kde uživatelé LikedInu uvidí, jací jste v reálu. Nejen text a fotografie, ale i vaše gesta a mluvený projev utvářejí to, kým jste. Doporučujeme poradit se s profesionály a do videa trochu zainvestovat. Chcete přece udělat dobrý dojem.

7) Kontrolujte, kdo si vás prohlíží

Lidé si váš profil většinou zobrazují z nějakého důvodu. Pozorně proto sledujte a kontrolujte, kdo tito lidé jsou a přemýšlejte, zda byste s nimi mohli navázat spolupráci.

8) Reference

Vyžádejte si reference od svých zaměstnavatelů, klientů a spolupracovníků. Čím více spokojených lidí s vaší prací je, tím lépe. Na základě referencí a doporučení máte potvrzena svá slova, jimiž se snažíte zaujmout v nové práci. Prezentujete se někomu, kdo vás v životě neviděl. Jaký na něj chcete udělat dojem?

9) Propojení s přáteli

Spojte se s přáteli. Více kontaktů na LinkedInu, větší šance, že se vaše fotografie a jméno dostanou na monitor, na kterém si přejete být zobrazeni. Proto nezanedbávejte vyhledávání starých i nových známých.

10) Komentáře

Komentujte. Podílejte se tak na obsahu profilů vašich přátel, firem i pracovních skupin profesionálů. Více komentářů s vašimi názory, větší šance, že si vašich postojů všimne osoba, která je sdílí s vámi. Na základě stejných postojů a hodnot se vždy spolupracuje lépe.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

DREAMJOB: Staňte se redaktorem magazínu MontyRich

Pojďte s námi měnit svět

Článek

Jste ve stresu z chaosu na pracovním stole? Držte se těchto 5 zásad

Pořádek ve věcech napomáhá soustředění

Článek

Příběh mladého podnikatele, který se vydal do Itálie, aby ji přenesl do Česka

Rozhovor s restauratérem Šimonem Havlíkem

Článek

Jedou v tom spolu: Bill Gates, Warren Buffett, Elon Musk i Mark Zuckerberg

Filantropie je fenoménem dnešní doby

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

TRIPLE BOTTOM LINE: Tři P důležitá pro trvale udržitelný rozvoj firmy

People, planet, profit, aneb tři základní pilíře Corporate Social Responsability pro budování úspěšné firmy.

Článek

Do Ameriky přijel jako námořník s 200 dolary v kapse. Dnes je z něj úspěšný byznysmen

Ayhan Hassan je příkladem velké píle

Článek
Další články z rubriky Podnikání