10 tipů, jak být zajímavým uživatelem LinkedInu

Stručný návod na zlepšení vašeho profilu

LinkedIn není pouze další sociální sítí, ale mocným nástrojem, jehož služeb využívají mnozí personalisté, startupisté nebo exekutivci. Jedná se o ideální místo, kde můžete narazit na pracovní pozici vašich snů. Samotné založení profilu však zdaleka nestačí...

1) Buďte jedineční

Při vytváření profilu se snažte být sami sebou. Snažte se zamyslet nad tím, v čem právě vy vynikáte, co je vaše silné místo. A nebojte se dát o tom světu vědět. Snažte se, aby vynikla vaše autentičnost a to, v čem jste dost možná lepší, než ostatní uchazeči. Ptejte se – proč by měl někdo přijmout právě vás? Co máte a ostatní ne?

2) Aktualizujte

Nezapomeňte aktualizovat informace. Absolvovali jste školení? Máte nový diplom? Povýšili vás? Ihned vše napište do svého profilu a sdílejte se svým okruhem spojení! Každý se tožiž rád obklopuje lidmi, kteří na sobě pracují.

3) Buďte aktivní ve správnou dobu na správném místě

Když zveřejníte příspěvek o půlnoci, kolik lidí si ho přečte? Když ho zveřejníte v deset ráno, je více pravděpodobné, že si ho váš budoucí šéf všimne? Je třeba se zamyslet nad tím, koho chceme našimi příspěvky oslovit a na základě toho pak přispívat. Být na správném místě ve správný čas je jedním z klíčů k úspěchu. A to platí i ve virtuálním světě.

4) Správně a důsledně popište svou pracovní pozici

Důkladně popište náplň stávající pracovní pozice. Že přesně víte, co máte dělat vy, neznamená, že to ví ten, kdo si zobrazuje váš profil. Proto dbejte na to, aby z vašeho profilu bylo každému zřejmé, za co jste byl doposud zodpovědný.

5) Fotky v akci

Jedna fotografie, na které je vidět vaše práce, má velkou vypovídací hodnotu. Fotka se spokojeným klientem, na firemní akci, v kanceláři. Hlavně se hodně smějte, protože vás vaše práce baví!

6) Video

Natočte video, ve kterém se představíte. Krátký minutový medailonek, kde uživatelé LikedInu uvidí, jací jste v reálu. Nejen text a fotografie, ale i vaše gesta a mluvený projev utvářejí to, kým jste. Doporučujeme poradit se s profesionály a do videa trochu zainvestovat. Chcete přece udělat dobrý dojem.

7) Kontrolujte, kdo si vás prohlíží

Lidé si váš profil většinou zobrazují z nějakého důvodu. Pozorně proto sledujte a kontrolujte, kdo tito lidé jsou a přemýšlejte, zda byste s nimi mohli navázat spolupráci.

8) Reference

Vyžádejte si reference od svých zaměstnavatelů, klientů a spolupracovníků. Čím více spokojených lidí s vaší prací je, tím lépe. Na základě referencí a doporučení máte potvrzena svá slova, jimiž se snažíte zaujmout v nové práci. Prezentujete se někomu, kdo vás v životě neviděl. Jaký na něj chcete udělat dojem?

9) Propojení s přáteli

Spojte se s přáteli. Více kontaktů na LinkedInu, větší šance, že se vaše fotografie a jméno dostanou na monitor, na kterém si přejete být zobrazeni. Proto nezanedbávejte vyhledávání starých i nových známých.

10) Komentáře

Komentujte. Podílejte se tak na obsahu profilů vašich přátel, firem i pracovních skupin profesionálů. Více komentářů s vašimi názory, větší šance, že si vašich postojů všimne osoba, která je sdílí s vámi. Na základě stejných postojů a hodnot se vždy spolupracuje lépe.

Podobné články

Stresové situace: Jak je zvládat?
Podnikání

Stresové situace: Jak je zvládat?

Roman Peterka - 20.07.2018

Stres. Slovo neoddělitelně spojené s moderní dobou. Konkurence přibývá, nové výzvy a úkoly se valí… není divu, že jsme neustále ve stresu.

5 skvělých otázek, kterými si během přijímacího pohovoru řeknete vysněnou práci
Podnikání

5 skvělých otázek, kterými si během přijímacího pohovoru řeknete vysněnou práci

Patrik Kudláček - 18.07.2018

Pokud jste se nevydali na dráhu podnikání nebo nedisponujete cennými kontakty na ty, kteří ano a jsou úspěšní, nejspíš se nevyhnete přijímacímu…

Jak vychovat malého podnikatele? Návod od Marka Cubana
Podnikání

Jak vychovat malého podnikatele? Návod od Marka Cubana

Milan Charvát - 13.07.2018

Mark Cuban se s majetkem kolem 4 miliard dolarů řadí mezi nejbohatší osobnosti světa. Kromě jeho milovaných Dallas Mavericks, kteří válí v…

Vytvořit miliardovou firmu bez jediného šálku kávy? Sara Blakely to dokázala
Podnikání

Vytvořit miliardovou firmu bez jediného šálku kávy? Sara Blakely to dokázala

Milan Charvát - 12.07.2018

Sara Blakely, sedmačtyřicetiletá zakladatelka módní firmy Spanx je velmi dobře známá nejen všem ženám, které se s i nadbytečnými kily chtějí cítit…

Splnit si sen a otevřít hospodu. Základní tipy, jak na to
Podnikání, Prémium

Splnit si sen a otevřít hospodu. Základní tipy, jak na to

Roman Peterka - 12.07.2018

Hospoda, kavárna nebo bistro. Nebo třeba hit posledních let – minipivovar. Lákalo vás vždycky mít vlastní podnik tohoto typu? Dobře si to rozmyslete.…

Tyto 3 marketingové chyby mohou potopit váš byznys. Jak se jim vyhnout?
Podnikání

Tyto 3 marketingové chyby mohou potopit váš byznys. Jak se jim vyhnout?

Milan Charvát - 12.07.2018

Čtení tohoto článku vám nezabere více než tři minuty. Ale může vám zachránit tisíce. Možná miliony. A třeba i celou firmu.

Newsletter

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.

Červen 2018
+ PDF magazínu MontyRich
jako dárek
Dávám souhlas se zpracováním mé adresy (ochranou osobních údajů)
Neodesíláme žádny spam