x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Dámská success story: Od brigády v call centru k ředitelské židli AAA Auto

31.07.2017 / Roman Peterka
Z pozice generální ředitelky šéfuje „áčkům“ už pátým rokem, ve firmě ale působí mnohem déle – začínala tu krátce po maturitě. A ani její první úkol, se kterým sem přišla, nebyl nijak malý: Založit ve firmě call centrum.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma
Její profesní příběh je mimo jiné i ukázkou toho, že člověk by se měl vždycky snažit odvádět svou práci co nejlépe – protože nikdy neví, jakou další příležitost mu může přinést. Svou první velkou příležitost dostala Karolína Topolová (tehdy ještě Procházková) v průběhu studentské brigády – pracovala v call centru Hilton Diamond Clubu, postupně se propracovala na toho, kdo týmu telefonních operátorů velel z pozice programového manažera. A jedním z lidí, kterým se po telefonu snažila nabídnout výhody členství v Hilton Diamond Clubu, byl i zakladatel a donedávna majitel AAA Auto Anthony James Denny.

„Pan Denny byl jedním z klientů Diamond Clubu a ocenil, že jsem mu dokázala po telefonu prodat produkty a služby, které klub poskytoval. V té době zrovna uvažoval o založení telemarketingového centra pro AAA AUTO a hledal někoho, kdo by ho dokázal vybudovat. Tak se rozhodl dát šanci mně, i když jsem v té době neměla v této oblasti takové zkušenosti, a ještě mě musel několik měsíců přemlouvat,“ vzpomíná Karolína Topolová. Dnes má call centrum AAA Auto dvě stovky zaměstnanců a generuje více než polovinu celého byznysu.

Jaké byly vaše začátky v expandující firmě, navíc v oboru, se kterým jste do té doby neměla žádnou zkušenost – obchodu s ojetými auty? Zkušenosti s telemarketingem jste měla z Hilton Diamond Clubu – byla tato praxe přínosná také pro budování call centra pro velký autobazar?


Ráda se učím nové věci a s fungováním call centra jsem zkušenosti měla, i když budování nového pro mě bylo novinkou. Nebála jsem se, přestože šlo o jiný typ obchodu, než na jaký jsem byla doposud zvyklá. Když to hodně...

...
Pokračování článku pouze pro předplatitele.
Staňte se členy klubu MontyRich a získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu
Pošlete to dál

Přečtěte si také

DREAMJOB: Staňte se redaktorem magazínu MontyRich

Pojďte s námi měnit svět

Článek

Jste ve stresu z chaosu na pracovním stole? Držte se těchto 5 zásad

Pořádek ve věcech napomáhá soustředění

Článek

Příběh mladého podnikatele, který se vydal do Itálie, aby ji přenesl do Česka

Rozhovor s restauratérem Šimonem Havlíkem

Článek

Jedou v tom spolu: Bill Gates, Warren Buffett, Elon Musk i Mark Zuckerberg

Filantropie je fenoménem dnešní doby

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

TRIPLE BOTTOM LINE: Tři P důležitá pro trvale udržitelný rozvoj firmy

People, planet, profit, aneb tři základní pilíře Corporate Social Responsability pro budování úspěšné firmy.

Článek

Do Ameriky přijel jako námořník s 200 dolary v kapse. Dnes je z něj úspěšný byznysmen

Ayhan Hassan je příkladem velké píle

Článek
Další články z rubriky Podnikání