x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Martin Kasa: Kdo to myslí s loajalitou svých klientů vážně, má věrnostní klub

15.08.2017 / Zdravko Krstanov
S bratrem vybudovali a prodali úspěšný e-shop, který dodnes nese jejich příjmení. Odpočívat nevydrželi dlouho a pustili se do revoluce v lékárenském byznysu. Nejen o trendech jsme se bavili s přední postavou české e-commerce Martinem Kasou.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma

Martine, v čem se podle vás online prostředí za posledních 5 let nejvíce změnilo ?

Prostředí českého internetu, a e-commerce nevyjímaje, se výrazně zprofesionalizovalo. Do odvětví přiteklo velké množství peněz, v řádu desítek miliard korun, zaměstnává desítky tisíc lidí, v širším pohledu dokonce stovky tisíc lidí a dospělo. Po období revolučním dochází ve většině internetových firem již pouze k evoluci. Která však znamená, že některé firmy jsou schopny své nemalé investice akcionářům začít vracet. Což v době revoluční nebylo rozhodně normou.

Čím mohou malí hráčí získat v rámci tržního koláče také nějaký podíl? Jinými slovy, jak a čím bojovat proti Mallu a dalším?

Platí zde naprosto shodné přístupy jako ve světe kamenném. Pokud chcete uspět proti velkým firmám, musíte být chytřejší, akceschopnější a najít si své místo na slunci. Nerozumím slovům, že některý segment trhu je již uzavřený. Zdánlivě je, ale historie nám ukazuje, že žádný strom neroste do nebe a nová doba vždy přináší nové firmy, které nahrazují ty původní. To je koloběh přírody stejně jako byznysu. Samozřejmě v dobách revolučních se karty v rukách střídají rychleji. Internetové podnikání je stále ve smyslu bariér vstupu jedno z nejsnadnějších proti jiným tradičním oborům.

Jakou roli podle vás sehraje v budoucích letech retail? Budeme svědky stoupajícího trendu, který nastavil například Zoot a který obdobně praktikujete také?

Retail se podle mě bude neustále více a více personalizovat, bude se informatizovat, bude celkově větší tlak na celý řetězec od výrobce až po koncového spotřebitele. Již se tento řetězec...

...
Pokračování článku pouze pro předplatitele.
Staňte se členy klubu MontyRich a získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Staňte se obchodníkem magazínu MontyRich!

Pojďte s námi měnit svět

Článek

Jak vybrat toho nejlepšího kandidáta na pracovní pozici? Nastavte priority

Aneb vědět, co je pro vás nejdůležitější

Článek

Chcete vydělávat na zákaznících pořád dokola? Dělejte to jako Harley-Davidson

To není motorka, to je chopper, baby

Článek

Nejlepší podnikatelská konference roku už za pár dní v Praze!

MontyRich: Building Better Business

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Start-up versus korporát

Aneb věřit mladým vizionářům či spoléhat na osvědčené

Článek

Tajemství efektivní pracovní porady aneb přestaňte ztrácet svůj čas

Bez efektivních porad nemůže byznys fungovat

Článek
Další články z rubriky Podnikání