x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Svět vizionáře Václava Pavlečky aneb rozhovor, který nikde jinde nenajdete

03.03.2017 / Zdravko Krstanov
AirVentures nejsou klasičtí venture kapitáloví investoři. Tento tým si rád vyhrne rukávy a zasahuje až do dřeně startupů, které inkubuje. Jeho CEO Václav Pavlečka se pohyboval dlouhá léta v marketingu a získané znalosti naplno využívá ve světě startupů.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma

Už coby dítě se bavil rozebíráním počítačů a čtením sci-fi. Miloval technologie. V pubertě si přivydělával psaním o hardware, následovalo studium a angažmá v PR a reklamě. V NewYorku založil s kolegy vlastní agenturu, kde později “vyexitoval” svůj podíl. Z amerického Chicaga pak do Čech přivezl projekt Farmhouse, což je inovační technologická jednotka patřící pod síť Leo Burnett. Farmhouse vyhledával inovátory a startupy, které následně propojoval se světem velkých značek v rámci Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis a dalších agentur. “Vyvíjeli jsme především nástroje pro marketing a branding. Už jsem byl vlastně jednou nohou ve světě startupů,” vysvětluje Václav. Následovalo setkání s Michalem Nýdrle, které nakonec vedlo ke společnému založení fondu a inkubátoru AirVentures. “Když jsem poprvé slyšel Michala přednášet o využití velkých dat v komunikaci, věděl jsem, že tohle je člověk, se kterým chci rozjet byznys,” vzpomíná na první setkání Václav.

Jak v investičním světě využíváte svých znalostí z prostředí reklamy?

Strategie, marketing, komunikace. Potřebuje je každý startup a my k nim máme co říct! Největší výhodu ale vidím v naší adtech divizi (hybrid mezi reklamou a technologiemi, pozn.red.). Řekněme, že jste guru na velká data a máte startup s předpovědním modelem pro e-shopy, který jejich zákazníkům bude nabízet podobné produkty na základě toho, co si již v minulosti koupili. My jsme díky naší adtech divizi schopni váš nápad rychle dostat ke klientům, vyzkoušet a říci, zda to má, či nemá smysl. Rychle s produktem na trh, to je naše cesta.

Jaký je cíl adtech divize?

Chceme pomoci zabít promo...

...
Pokračování článku pouze pro předplatitele.
Staňte se členy klubu MontyRich a získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu
Pošlete to dál

Přečtěte si také

DREAMJOB: Staňte se redaktorem magazínu MontyRich

Pojďte s námi měnit svět

Článek

Jste ve stresu z chaosu na pracovním stole? Držte se těchto 5 zásad

Pořádek ve věcech napomáhá soustředění

Článek

Příběh mladého podnikatele, který se vydal do Itálie, aby ji přenesl do Česka

Rozhovor s restauratérem Šimonem Havlíkem

Článek

Jedou v tom spolu: Bill Gates, Warren Buffett, Elon Musk i Mark Zuckerberg

Filantropie je fenoménem dnešní doby

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

TRIPLE BOTTOM LINE: Tři P důležitá pro trvale udržitelný rozvoj firmy

People, planet, profit, aneb tři základní pilíře Corporate Social Responsability pro budování úspěšné firmy.

Článek

Do Ameriky přijel jako námořník s 200 dolary v kapse. Dnes je z něj úspěšný byznysmen

Ayhan Hassan je příkladem velké píle

Článek
Další články z rubriky Podnikání