x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Jak na miliardovém byznysu s marihuanou profituje ten nejpovolanější – Snoop Dogg.

D-O-double G je byznysmen!

26.03.2017 / Zdravko Krstanov
Kalifornský rapper je asi nejznámějším ambasadorem zelené rostliny. S liberálnější legislativou se mu otevírají nové příležitosti.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma

Experti tvrdí, že trh s marihuanou bude v roce 2019 dosahovat hodnoty minimálně 30 miliard dolarů.

Těmto predikcím naplno věří slavný “D-O-double G”, který se od počátku své kariéry láskou k marihuaně netajil. Před nějakou dobou se z jeho vášně začal stávat byznys, a tak založil venture kapitálový fond Casa Verde. Ten se specializuje právě na startupy z marihuanového odvětví.

Mimo to se Snoop Dogg již před třemi lety dohodl na spolupráci s firmou Grenco vyrábějící vaporizéry. Výsledkem společného snažení je Snoop Dogg G Pen, který zůstává nejprodávanějším vaporizérem všech dob. “Díky jeho jménu se se stali lídry odvětví”, pochvaluje si CEO společnosti.

Největším úspěchem hiphopové legendy na tomto poli však zůstává vlastní řada konopných produktů. Projekt s názvem Leafs by Snoop se setkává s masivním zájmem ze strany konzumentů. V Coloradu, které je tomuto podnikání zaslíbeno, najdete přes sto prodejních míst této značky.

Marihuana jako investice? Čtěte naše investiční tipy pro rok 2017

Konkrétně v Coloradu představují prodeje marihuany téměř miliardový kolos, z nějž je více než polovina tvořena právě rekreačním užitím. Není tak žádným překvapením, že se podle nejnovějšího indexu jedná o pátý nejšťastnější stát v Americe. Bonusem je také 135 milionů dolarů vybraných na daních.

Snoop Dogg je zkrátka na správné vlně důkazem toho, že z vlastní vášně vzniká nejlepší podnikání. “Chtěl jsem dát lidem, co chtějí… něco, čemu mohou věřit”, tvrdí s tím, že Leafs by Snoop poskytují lidem takový zážitek, jako by kouřili s ním.

Marihuana se snad lépe marketovat nedá.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Peníze v chmelovém moku aneb Jak se stát pivovarníkem (1.)

Minipivovar jako podnikatelská příležitost

Článek

Elektromobil ve většině domácností? Tak za dvacet let, říká šéf skupiny EFG

O udržitelných zdrojích energie

Článek

Hon na zákazníka: Najdi svou cílovku a dej jí správnou cenu

Cena, cílovka a volba

Článek

V srdci Evropy roste potenciál pro další Facebook nebo Teslu, tvrdí organizátoři největší startupové akce u nás

Šance pro Česko

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Proč je Alza boží firma?

Eshopista se blíží

Článek

Trápí vás nedostatek zaměstnanců? Víme, jak na nábor v zahraničí

Online HR není vždy řešením

Článek
Další články z rubriky Podnikání