x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

České firmy (nejen) na Facebooku

01.07.2014 / Karin Szczyrbová
Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+ a spousta dalších. Sociální sítě už nejsou jen místem, kde se setkávají přátelé, ale také prostorem, který mohou využít a ve kterém se mohou různými způsoby uplatnit i firmy a podnikatelé.

 


Sociální sítě jsou komunikačním kanálem, který v současnosti již neslouží pouze soukromým osobám k hledání svých známých a přátel. Využívat ho mohou i firmy, a to nejenom pro svou prezentaci a reklamu, ale také jako prodejní kanál či prostředek získání zpětné vazby od svých zákazníků, na jejímž základě se mohou snažit zvýšit kvalitu svých produktů a služeb. Prostřednictvím sítí mohou podniky snáze najít své budoucí zaměstnance nebo navázat obchodní kontakty s dalšími firmami, a to dokonce i v zahraničí. V neposlední řadě mohou sociální sítě zlepšit i vnitrofiremní komunikaci a vedení podniků tak může rychleji a efektivněji předávat svým zaměstnancům aktuální informace.

 

 

Zájem o sociální sítě roste
 

Podle dostupných výzkumů si však mnoho českých firem zatím cestu k tomuto způsobu komunikace a prezentace nenašlo. Na podzim loňského roku přiznalo například v průzkumu PR agentury Best Communications více než 77 % dotázaných firem, že nemá zřízenu profesní stránku Facebook Business Page.

Facebook však není zdaleka jedinou sociální sítí. Celé prostředí sociálních sítí se také velmi rychle mění - a proto například aktuální výzkum společnosti Microsoft poukázal na rostoucí zájem firem o sociální sítě. Podle tohoto průzkumu má již z dotazovaných 207 firem 44 % účet na sociálních sítích s tím, že zhruba třetina z nich se domnívá, že právě sociální sítě pomáhají zvyšovat zisk.

Jak to vidí profesionálové a kolik mají firmy fanoušků? Pokračování článku ZDE na Podnikovém Zpravodaji.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

DREAMJOB: Staňte se redaktorem magazínu MontyRich

Pojďte s námi měnit svět

Článek

Jste ve stresu z chaosu na pracovním stole? Držte se těchto 5 zásad

Pořádek ve věcech napomáhá soustředění

Článek

Příběh mladého podnikatele, který se vydal do Itálie, aby ji přenesl do Česka

Rozhovor s restauratérem Šimonem Havlíkem

Článek

Jedou v tom spolu: Bill Gates, Warren Buffett, Elon Musk i Mark Zuckerberg

Filantropie je fenoménem dnešní doby

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

TRIPLE BOTTOM LINE: Tři P důležitá pro trvale udržitelný rozvoj firmy

People, planet, profit, aneb tři základní pilíře Corporate Social Responsability pro budování úspěšné firmy.

Článek

Do Ameriky přijel jako námořník s 200 dolary v kapse. Dnes je z něj úspěšný byznysmen

Ayhan Hassan je příkladem velké píle

Článek
Další články z rubriky Podnikání