x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Tři důvody, proč je cestování základem úspěšného podnikání

26.12.2016 / Zdravko Krstanov
Biografie úspěšných byznysmenů, stejně jako přednášky nebo školní lekce nejsou nikdy na škodu. Co vás však může inspirovat a připravit na podnikání zdaleka nejvíce, je cestování. Než se zeptáte proč, věnujte pozornost následujícím řádkům.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma

1. Zvyknete si riskovat

Zpožděná letadla, nečekané noclehy nebo změny plánované trasy. To je pouze malý výčet toho, co vás na cestách může potkat. Všechny tyto kompromisy a spontánní rozhodnutí v sobě nesou jistou dávku riskování. Riskování, které je právě ve světě podnikání natolik důležité. Díky cestování si uvědomíte, že žádné jistoty zkrátka nemáte

2. Poznáte lidi, kteří nejsou jako vy

A míra jejich odlišnosti bude stoupat s tím, jak daleko od domova budete. Cestování k našim sousedům vám v tomto ohledu tedy mnohé nepřinese. Vyberte si zemi, ve které lidé mají odlišné hodnoty. Zkuste se do místních vžít a pochopit je. Takové cestování vám poté opravdu rozšíří obzory. 

3. Zvýšíte své povědomí o potřebách ostatních

Mnohdy vás cestování může inspirovat k nalezení a následnému vytvoření správného (zákazníky žádaného) produktu. Buď objevíte v hostitelské zemi něco, co schází u nás, anebo naopak. A kdybyste nic konkrétního nenašli, stále pro vás zůstane pobyt v cizí zemi nekonečným zdrojem inspirace.

Jak již bylo zmíněno – v ideálním případě se vydejte do zcela odlišné země. Mnoho úspěšných podnikatelů a startupistů volí tuto cestu. Dvouměsíční cesta na skůtru po Vietnamu vám zaručeně přinese výše zmíněné body. Letět první třídou a na týden se zavřít v Intercontinentalu s bazénem je možná příjemné, ale v tomto smyslu neúčinné. 

 
Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Peníze v chmelovém moku aneb Jak se stát pivovarníkem (1.)

Minipivovar jako podnikatelská příležitost

Článek

Elektromobil ve většině domácností? Tak za dvacet let, říká šéf skupiny EFG

O udržitelných zdrojích energie

Článek

Hon na zákazníka: Najdi svou cílovku a dej jí správnou cenu

Cena, cílovka a volba

Článek

V srdci Evropy roste potenciál pro další Facebook nebo Teslu, tvrdí organizátoři největší startupové akce u nás

Šance pro Česko

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 890 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Proč je Alza boží firma?

Eshopista se blíží

Článek

Trápí vás nedostatek zaměstnanců? Víme, jak na nábor v zahraničí

Online HR není vždy řešením

Článek
Další články z rubriky Podnikání