Největší česko-slovenská byznysová platforma pro podnikatelé a investory
+420 272 650 781 support@montyrich.cz
Členství

Recenze knihy: 30 pravidel vítězů

Kniha Bodo Schäfera přináší pravidla pro úspěch a naplněný život

14.04.2018 / Patrik Kudláček
Co byste chtěli nejvíc od života? Je to bohatství, moc, nebo snad šťastný život? Směrování vašeho života je čistě ve vašich rukou, nicméně mnoho lidí nechává vše náhodě a zametat tak s sebou rozmary „osudu“. Nebylo by skvělé, kdyby existovala nějaká pravidla, která je možné následovat, aby měl každý možnost se připojit k řadám produktivních a úspěšných jedinců?

Jak se ukazuje, taková pravidla skutečně existují. Kniha 30 pravidel vítězů od Bodo Schäfera se stala celosvětovým bestsellerem mezi tituly věnujícím se osobnímu bohatství, protože obsahuje právě oněch 30 v praxi vyzkoušených pravidel, díky nimž si splníte své sny a dosáhnete úspěchu v osobním i pracovním životě.

Autor Bodo Schäfer, milionář a nejlepší evropský finanční kouč, vydal další z mistrovských děl, přičemž každá z kapitol knihy opravdu stojí za přečtení. Z těch oblíbených bych mohl vypíchnou pátou, kde autor dává jednoduchý návod na úspěch v dnešním světě – úspěch je zkrátka výkon dělený časem – velmi jednoduché a velmi pravdivé. V šesté kapitole potom popisuje aktivity produkující příjmy. Říká, že naše důležitost a hodnota jsou vyjádřeny naší produkcí, kterou přinášíme na trh. Jedná se o aplikaci paretova pravidla. Mnoho času se věnujeme zbytečným činnostem, provádíme mnoho aktivit, přitom je faktem, že 80 procent našich příjmů pochází z 20 procent prováděných aktivit. Vítězové provádí jednoduché úkoly, nicméně je vykonávají extrémně kvalitně. Dva nejčastější problémy, které nám pak bráni vykonávat činnosti generující příjem jsou perfekcionismus a strach z páchání chyb.

Kapitola, která mě potom inspirovala nejvíce se zaměřila na téma, jak je důležité věnovat každé činnosti ne 100 ale 110 procent. Na přirovnání k tréninku kliků je ukázáno, jak zůstávají naše „svaly úspěchu“ nedostatečně rozvinuté, pokud činnostem nevěnujeme skutečně maximum. Je třeba obětovat více než je naše osobní představa maximálního úsilí – když po dvaceti klicích nemůžeme, je třeba udělat ještě další dva. I když si sami myslíme, že věnujeme činnosti 100 procent, často se nejedná ani o 80. A jak tedy dosáhnout maximálního úsilí? Je třeba dělat to, co nás baví – opět velice jednoduchý princip.

Kniha rozhodně patří k dílům, které je třeba mít ve své knihovně, nabízí celou řadu konkrétních příkladů a pro začínající podnikatele je řada rad z této knihy velmi užitečných a možno realizovatelných ve vlastním životě. Jedna z důležitých myšlenek hovoří o tom, že úspěch není založen pouze na samotných podnikatelských strategiích, ale také na rozvoji osobního charakteru. Velmi praktická rada – neboť lidé, kteří se nezaleknou problému a mají charisma, potom mají mnohem větší šanci na rozšíření vlastní sítě kontaktů a objevování nových příležitostí.

Pěstování zdravých návyků

Jak řekl Aristoteles: „Jsme tím, co opakovaně děláme!“ 30 zákonů vítězů se zaměřuje právě na to, jak kultivovat zdravé návyky a budování silných stránek s talentem, jenž máme k dispozici. Po přečtení knihy také porozumíte tomu, proč jsou selhání součástí úspěchu. Je třeba se s nimi popasovat a nevzdat se, jenom tak můžete dosáhnout svých snů. Není důležité se zaobírat tím, co bylo, ale soustředit se na to, co můžete udělat nyní, s čím můžete co nejrychleji začít.

Nejenom že je autor knihy úspěšným trenérem v oblasti řízení času, zároveň díky svým zkušenostem, kdy se věnoval seminářům a školení v oblasti osobních financí, mohl přijít s touto knihou. Dílo skutečně nabízí sadu zákonů, které v případě následování výrazně zlepší kvalitu vašeho života. Zákony představují nástroje, které nejsou žádnou novinkou, naopak jsou využívány elitou tohoto světa. Zásluhou následování zmíněného know-how jsou schopni mít kontrolu nad svým životem a mít dostatečnou sebedůvěru, která je třeba proto, abyste se stali pravým vítězem.

Kniha mimo jiné obsahuje:

Návod, jak se stát šťastným a úspěšným,

nástroje potřebné k dosažení vašich snů,

tajemství nesmírné sebedůvěry a mnoho dalšího.

Neexistuje rychlá přímá cesta, jak dosáhnout okamžitého úspěchu. Existuje však řada postupných kroků, které vás provedou na cestě k samostatné chůzi a ty jsou popsány právě v této knize. Následováním pokynů můžete dosáhnout dramatického zlepšení vaší kvality života, a to měřitelným způsobem.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Recenze knihy: Umění žít pozitivně