x
Zapomenuté heslo
Největší česko-slovenská byznysová platforma pro podnikatelé a investory
+420 272 650 781 support@montyrich.cz
Členství

Organizujete eventy? 6 důvodů proč outsoursovat personální část

Maličkosti, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu akce

22.03.2018 / Patrik Kudláček
Organizujete eventy, veletrhy, tiskové konference? Máte na starost večírek u vás ve firmě nebo budujete značku vašemu produktu a zvažujete road show nebo sampling? Vyřešit personální složku na všechny typy událostí je klíčové. Jsou to právě lidi, kteří náladu akce ovlivňují.

Pokud vás na eventu přivítá usměvavá osoba, budete pravděpodobně lépe naladěni. První osoba, kterou váš klient na akci potká, je šatnářka. Ano, přesně ta. Ta může příchozím pozvednout náladu, předat úsměv a dobře je naladit. Nebo také ne. Neznámý produkt raději ochutnáte, pokud vám jej nabídne a představí příjemný člověk. Od zamračené otrávené osoby vám asi moc chutnat nebude.

Při organizaci jakéhokoliv eventu je dobré jasně určit zodpovědnou osobu. Pravděpodobně to bude event manager, marketingový manažer, vaše asistentka, možná vy sami. Další personál delegujte na agenturu , která jej zabezpečí. Existuje hned několik důvodů, proč je to pro vás výhodnější.

1. Nehledáte

Nehledáte. Nemusíte vůbec řešit, kde vezmete 20 lidí na firemní večírek nebo jednu šikovnou hostesku na veletrh. Pozice a náplň práce přitom mohou být velmi rozličné, a to může hledání vhodných pomocníků komplikovat.

Agentura má plnou databázi kvalitních lidí, kteří budou vítat hosty, kontrolovat guestlist, rozdávat dárky, pomáhat s organizací, navigací hostů v prostoru. Budou k ruce cokoliv vyřešit. Budou umět odprezentovat váš produkt, poradit, vysvětlit. Zvládnou si na sebe obléci kostým v podobě firemního maskota a nadšeně v něm tančit. Dokáží vám pomoci s přípravou místa.

Tím spíše zajištění lidí oceníte, pokud sídlíte v Praze a event plánujete v Olomouci a Ostravě.

2. Můžete si diktovat

Náplň práce, oblečení, makeup, schopnosti a dovednosti, ale dokonce i vzhled personálu může být vašim přáním.

3. Odpadá koordinace

Nemusíte koordinovat velké množství lidí. A to při přípravě akce, tak na samotném místě v den konání. V agentuře budete komunikovat s jednou osobou. Ta může být i na místě a koordinaci zajistit.

4. Nebudete muset nikomu nic vysvětlovat

Briefing je na agentuře . Ta personál zaškolí, jednotlivé pozice vysvětlí. Zajistí, aby všichni věděli, co mají dělat. Ušetříte mnoho času a energie s organizováním hromadného briefingu nebo schůzkami s jednotlivci. Informace jednoduše předáte agentuře a ta si se zaškolením poradí.

5. Personál vždy dorazí

Máte plné ruce práce s celým eventem a den před jeho konáním vám 4 důležití lidé onemocní. Co teď? Musíte rychle sehnat adekvátní náhradu, vše vysvětlit, zaškolit… kde takhle narychlo někoho najít…? S agenturou tohle pusťte z hlavy. Systém náhradníků je na ní. Můžete si být jistí, že v den akce budou všichni na svých místech. A připraveni.

6. Šetříte náklady

Outsoursování personální části eliminuje náklady se zajišťováním lidí, jejich zaškolováním, koordinací, řešení případných problémů. Dále náklady spojené s administrativou, jelikož vám s každou osobou vzniká pracovně právní vztah. Vyplatí se i to, že agentura vždy zajišťuje lidi z místa konání akce nebo jeho blízkosti. Nemusíte tedy řešit náklady na dopravu, ubytování, stravu. Agentuře jistě nějaké fee zaplatíte. Procesy agentury jsou automatizované, poplatek bude vždy menší, než kdybyste si vše zařizovali sami.

Věnujte se naplno přípravě svého eventu, zajištění personálu nechte profíkům.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Invest Summit 2018 - největší investiční konference již 19. června

Jak zařídit, aby vaše peníze pracovaly za vás?

Článek

Chcete se stát českým Jeffem Bezosem? Poradíme, jak na to

Online byznys, který může provozovat každý

Článek

Skeptici tvrdí, že Bitcoin nemá žádnou hodnotu, proč nemají pravdu?

Není snadné obhajovat Bitcoin v době, kdy jeho cena klesá…

Článek

Služby pro domácnost – příležitost pro miliardový byznys?

Digitální platformy dobývají domácnosti

Článek
Chcete odemknout všechny články? Pořiďte si předplatné
+ výběr knihy v hodnotě 390 Kč jako dárek
Koupit předplatné

Byznys v éře disrupce (1.): Jak technologie mění svět

Rozšířená realita mění svět práce

Článek

Virtuální asistentka ušetří čas i peníze

Mladá firma našla mezeru na trhu outsourcingu

Článek
Další články z rubriky Byznys