x
Zapomenuté heslo
Předplatné

Přihlašte se do svého profilu, abyste si mohli MontyRich užívat naplno

Zapomenuté heslo

Ještě nemáte svůj účet? Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Rondo.cz vykazuje rekordní čísla na poli věrnostních a motivačních programů

Portál využívá již více než 50 firem zejména z retailu a e-commerce

15.11.2017 / Ellen Fischerová
Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, dosáhla u několika partnerů rekordních čísel na poli věrnostních systémů vůbec. Navíc roste i počet uživatelů Rondo.cz, nyní jich je již přes 325 000.

Získejte přístup k exkluzivnímu byznysovému obsahu

MontyRich předplatné

+ kniha v hodnotě 890 Kč zdarma

„Čísla nás velmi mile překvapila. Až takový úspěch u lidí a u zapojených partnerů jsme nečekali,“ říká zakladatel Rondo.cz Lukáš Vršecký. „Například u našeho partnera Království hraček Bambule a Sparkys jsme zajistili konverzní poměr 32 %, což je na kamenný obchod hodně zajímavé číslo. U některých e-shopů pak zajišťujeme dokonce 80% výsledek, což je také fantastický úspěch,” dodává.

Jak to celé funguje?

Jedná se vlastně o komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má od začátku jasný cíl – přinášet radost a zábavu zákazníkům a jejich loajalitu pak zapojeným partnerům. Zákazník si u obchodníka, který je zapojen do systému Rondo.cz, nakoupí nějaký produkt nebo službu. Za tento nákup obdrží určitý počet herních bodů – tzv. rondonů. S těmito body přijde na internetové stránky www.rondo.cz, kde jsou mu připsány. V tu chvíli se dostává do hry o hodnotné ceny, nejnověji dokonce o osobní automobil Škoda Kodiaq.

Když má zákazník pozitivní spotřebitelský zážitek obohacený o radost ze hry, má tendenci nakupovat raději a častěji. Takto lze posílit motivaci k častějším nákupům určitých produktů, nákupům souvisejících produktů, nákupům nad určitou cenovou hladinu a také upřednostnění partnera Rondo.cz před konkurenčním obchodem. Motivace však nemusí být využita jen k nákupnímu chování, ale také například k výběru prodejcem preferovaného způsobu dopravy nebo platby, včasnému vyzvednutí zaslaného zboží a podobně.

„Častým problémem firem, které mají kamenné prodejny i e-shop je fakt, že neznají své zákazníky. K zákazníkům e-shopu již existuje dobrá cesta, ale v kamenných obchodech to tak není. Rondo.cz nabízí možnost, jak tyto zákazníky nasměrovat na internet a poskytnout prodejci svou digitální informaci. Od dubna tohoto roku probíhala v kamenných prodejnách Království hraček Bambule a Sparkys spotřebitelská soutěž Rondo.cz, jejíž výsledky byly tak výborné, že jsme nyní spustili ještě větší kampaň,” upřesňuje Lukáš Vršecký.

Nakupování

„Ve spolupráci s Rondem jsme si kladli za hlavní cíl zlepšit konverzní poměr lidí zapojených do věrnostního systému. Rondo naše očekávání mnohonásobně překročilo, když dosáhlo konverzního poměru 32 %. Možnost komunikace s našimi zákazníky je pro další období klíčová,“ říká Miloš Adámek, kreativní ředitel Království hraček Bambule a Sparkys.

„Od začátku se soustředíme na optimalizaci celé uživatelské cesty, od získání bodů do hry až po další nákup u partnera. Pro získávání co nejvíce loajálních lidí je důležité, aby si hru vyzkoušeli a věděli, že šanci na výhru má opravdu každý. Rondo dialog, který slouží pro zapojení lidí do hry, se nám v online prostředí podařilo optimalizovat na 80 %,“ říká Lukáš Vršecký.

Sekundárním efektem je pro partnery také získání mnoha zajímavých informací o chování a preferencích zákazníků. Počet uživatelů Rondo.cz rychle roste, nyní jich je již přes 325 000.

Pošlete to dál:
Pošlete to dál

Přečtěte si také

Moderní podnikání s lidskou vahou

Jak souvisí nové trendy a technologie s hubnutím a podnikáním?

Článek
Další články z rubriky Aktuality v podnikání