Facebook zásadně mění zobrazování příspěvků

Generální ředitel a zakladatel společnosti Facebook Mark Zuckerberg uvedl, že společnost provádí strategickou změnu v obsahu zobrazovaných příspěvků, tak aby byla stránka přívětivější pro běžné uživatele. Ti by měli nyní zaznamenat méně placeného obsahu, a naopak více příspěvků od svých přátel.

„Produkční týmy společnosti budou nyní přednostně pomáhat uživatelům k nalezení smysluplnějších sociálních interakcí a hledání relevantního obsahu,“ nechal se slyšet zakladatel společnosti.

Změna produktu by měla zajistit, aby lidé získali pocit, že jejich čas na síti dobře využit. „Zároveň očekávám, že se stane čas strávený na Facebooku více hodnotným,“ napsal Zuckerberg. „Věřím, že děláme správnou věc, která bude mít pozitivní dopad na naši komunitu i budoucnost podnikání v dlouhodobém horizontu,“ dodal.

Newsletter

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.

Červen 2018
+ PDF magazínu MontyRich
jako dárek
Dávám souhlas se zpracováním mé adresy (ochranou osobních údajů)
Neodesíláme žádny spam