Sekce: Rozhovory

Martin Kasa: Kdo to myslí s loajalitou svých klientů vážně, má věrnostní klub

Datum: 14. 03. 2017 17.00 / Autor: Zdravko Krstanov
S bratrem vybudovali a prodali úspěšný e-shop, který dodnes nese jejich příjmení. Odpočívat nevydrželi dlouho a pustili se do revoluce v lékárenském byznysu. Nejen o trendech jsme se bavili s přední postavou české e-commerce Martinem Kasou.

Martine, v čem se podle vás online prostředí za posledních 5 let nejvíce změnilo ?

Prostředí českého internetu, a e-commerce nevyjímaje, se výrazně zprofesionalizovalo. Do odvětví přiteklo velké množství peněz, v řádu desítek miliard korun, zaměstnává desítky tisíc lidí, v širším pohledu dokonce stovky tisíc lidí a dospělo. Po období revolučním dochází ve většině internetových firem již pouze k evoluci. Která však znamená, že některé firmy jsou schopny své nemalé investice akcionářům začít vracet. Což v době revoluční nebylo rozhodně normou.

Čím mohou malí hráčí získat v rámci tržního koláče také nějaký podíl? Jinými slovy, jak a čím bojovat proti Mallu a dalším?

Platí zde naprosto shodné přístupy jako ve světe kamenném. Pokud chcete uspět proti velkým firmám, musíte být chytřejší, akceschopnější a najít si své místo na slunci. Nerozumím slovům, že některý segment t…

Další články
Podnikání

E-obchod s léky na vzestupu? Martin Kasa buduje další internetový projekt

Článek
Podnikání

Klub MontyRich Ambassadors oficiálně spuštěn!

Nová éra magazínů je tu, vstupte do ní s námi
Článek
Podnikání

Nad úbytkem klientů UPC

Článek

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či
obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.