Sekce: Rozhovory

Miroslav Uďan: Jak postavit e-shop, který bude vydělávat

Zakladetel Shoptetu nejen o nejčastějších chybách
Datum: 25. 04. 2017 12.00 / Autor: Roman Peterka
Na cestě k úspěšnému e-shopu číhá na začínajícího podnikatele celá řada úskalí. A spousta příležitostí k chybným rozhodnutím. Zakladatel Shoptetu Miroslav Uďan o tom ví své. „Během doby, kdy jsem provozoval vlastní e-shop, jsem nadělal chyb celou řadu. Každá z nich ale zároveň znamenala zkušenost, kterou jsem zúročil ve svém dalším podnikání,“ říká.

Navíc díky tomu, že zhruba každý pátý e-shop v Česku je provozován na „jeho“ Shoptetu, má poměrně přesnou představu o tom, jaké chyby či naopak úspěšné kroky dělají při svém podnikání ostatní čeští e-shopaři. Je podle Miroslava Uďana možnost ještě dnes uspět s novým e-shopem? Jaké jsou největší chyby začínajících e-shopařů? A jak složité je prodávat e-shopy?
 
E-shopů je u nás skoro 40 tisíc, celkový roční obrat trhu už dosahuje osmi desítek miliard – velkou část z tohoto balíku peněz ale shrábne pár největších hráčů. Je v téhle konkurenci šance pro nové projekty? A v jakých oblastech se dá najít ještě volný prostor, kde má malý projekt šanci vyrůst ve velkého hráče?
 

Prostor pro nové projekty určitě je. Samozřejmě nemůžete do toho jít s tím, že uděláte malý e-shop a do roka z něj bude gigant velikosti Alzy. Je to podobné, jako když si zakládáte kamennou prodejnu …

Další články
Podnikání

Jak rozjet e-shop, který vás uživí (1.)

Radosti a strasti internetového podnikání
Článek
Podnikání

Jak rozjet e-shop, který vás uživí (2.)

Manuál pro překonání úředního šimla
Článek
Podnikání

Jak rozjet e-shop, který vás uživí (3.)

Pravidla přežití v online byznysu
Článek

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se k 7 tisícům investorů, podnikatelů či
obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.