Sekce: Podnikání

Chcete vyzkoušet něco nového? A co třeba šampaňské s ledem?

Moët přichází s novinkou Ice Imperial Rosé
Datum: 22.06.2016 13:30 / Autor: Zuzana Černá
Po úspěšném Moët & Chandon Ice Imperial v dnes již klasické, bílé lahvi přichází tato značka s další novinkou – Ice Rosé. Jedná se o šampaňské, které bylo vytvořeno speciálně pro podávání s ledem.

Léto, slunce, pláže a k tomu...? Osvěžení nejznámější značky luxusního šampusu, která už se stala pro dobré šampaňské prakticky synonymem. Moët & Chandon. Jejich novinka nese název Ice Imperial Rosé a podává se oproti běžnému způsobu… správně, s ledem. 


Vyznačuje se typickou intenzívní vůní tropického ovoce jako mango, guava či kandovaný ananas, vyzrálých peckovic švestky a nektarinky, jemného koření lékořice, skořice a muškátového oříšku a akcentem třešní a malin v kombinaci s aromatickým černým rybízem a mátou.

Ice Imperial Rosé NV obsahuje směs 45 až 55 % Pinot Noir s 10% podílem červeného vína, 35 až 45 % Meunier, rovněž s 10 % červeného vína, a 5 až 10 % Chardonnay. 

"Nový Moët Ice Impérial Rosé se přidává k vysoce úspěšnému Moët Ice Impérial a společně tak vytvářejí jeden z našich nejvíce průlomových kusů sortimentu šampaňského," řekl Benoit Gouez, Chef de Cave pro Moët & Chandon.

Podle marketingového ředitele Arnauda de Sagines pak ,,Ice Impérial Rosé vědomě boří tradiční pravidla podávání šampaňského a přináší zcela inovativní zážitek, který je jádrem nové kampaně značky”.

Moët & Chandon Ice Impérial Rosé lze koupit prostřednictvím webových stránek za 59,99 liber.

K dispozici by pak mělo být pouze přes letní sezónu. Limitované edice nejsou totiž pro M&Ch ničím netradičním. Světlo světa každoročně pod hlavičkou Moët spatří například vánoční kolekce Jeroboam Golden Dust, jejíž třílitrová láhev je oděna do zlatého prachu. Kolekce byla vytvořená ve spolupráci s francouzskými rytci z dílny Arthus-Bertrand. V kombinaci se známým domem broušeného skla Swarowski zase vznikla kolekce lahví osázených kameny tohoto výrobce. A samozřejmě ani zde, stejně jako na Imperial Ice Rosé, nechyběla vázanka, která zdobí hrdlo každé lahve už od roku 1886. 

Historie značky Moët & Chandon

Nejznámější značka luxusního šampusu má téměř 300 let dlouhou tradici. Je to příběh firmy, která si dovedností a vášní pro výrobu vína získala jedinečnou pověst a dnes má prestiž vedoucího výrobce šampaňského na celém světě. 

Moët & Chandon je francouzské vinařství patřící do skupiny LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy. Firma vznikla v rose 1743, když ji v nejsevernějším vinařském kraji Champagne založil Claude Moët. O největší expanzi rodinné firmy se pak zasloužil během napoleonských válek jeho vnuk Jean-Rémy. Dnes je firma akciovou společností a vlastní přes 1000 hektarů vinic. Je největším samostatným pěstitelem vína v Champagne, kde představuje jednu čtvrtinu celkové vinařské oblasti, a ročně vyprodukuje asi 28 milionů lahví šapmaňského. Labyrint podzemních sklepů, kde jsou lahve uloženy, má kolem 28 kilometrů vyhloubených na několika úrovních. Moët je mimo jiné také výsostným dodavatelem šampaňského britské královně Alžbětě II. Nejenom proto roční příjem firmy činí přes jednu miliardu eur.

Další články

Ondřej Bartoš: Investory do startupů láká přivést na svět něco nového

Proč stále více milionářů podporuje mladé firmy
Článek

Modelky, šampaňské a moře. Toto je pět nejdražších jachet na světě

Vrchol sladkého života
Článek

Nejdražší ulici světa najdeme v malém francouzském městě Épernay. Proč zrovna tady?

Článek

Chcete každé ráno pořádnou dávku inspirace?

Chcete kvalitní informace ze světa byznysu?

Přidejte se již k 7 tisícům investorů, podnikatelů či
obchodniků a začněte odebírat náš newsletter.